Χριστουγεννιάτικη σύμπραξη με το 11ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας

Χριστουγεννιάτικη σύμπραξη με το 11ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας

Το Μουσικό Σχολείο Αλίμου είναι ένα ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένο σχολείο που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα. Στηρίζει έμπρακτα τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικά με προβλήματα όρασης, ενώ αποτελεί ταυτόχρονα πρότυπο συνεκπαίδευσης των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων.

Από την αρχή του σχολικού έτους, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας είχαν πληροφορηθεί πως πρώην μαθήτρια του Μ.Σ. Αλίμου με τύφλωση εργάζεται ως εκπαιδευτικός σε σχολείο της Δ΄ Αθήνας (11ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας).
Από την πρώτη στιγμή επέδειξαν την επιθυμία και το ζήλο να στηρίξουν την εκπαιδευτικό έμπρακτα, βοηθώντας την ενσωμάτωσή της στο σχολείο με το να εκτυπωθούν καρτέλες σε braille που διευκόλυναν την μετακίνησή της εντός του κτιρίου. Παράλληλα, σε στενή συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς μας εκτυπώθηκε αντίστοιχο υλικό σε braille (περιεχόμενα των βιβλίων μουσικής όλων των τάξεων και σημειώσεις), για να γίνει η διδασκαλία της εκπαιδευτικού πιο εύκολη.

Με γνώμονα λοιπόν, τη συμπερίληψη και την ευαισθητοποίηση της μαθητικής κοινότητας στις 18.12.2023 πραγματοποιήθηκε μουσική σύμπραξη μεταξύ του σχολείου μας και του 11ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας. Αποτέλεσε μία δράση όπου το σχολείο μας με το 3ο τμήμα της Α γυμνασίου (Α3) και τους εκπαιδευτικούς μουσικής και τμήματος ένταξης (Μαστροσάββα Ρ., Βουρακίδου Ι., Μεντζελοπούλου Ε., Μουκανάκης Κ.) επισκέφτηκαν, και σε στενή συνεργασία με την εκπαιδευτικό του 11ου Δημοτικού, τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια μέσω της χορωδίας μας. Ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκε και μουσική διάδραση με τις τάξεις του Δημοτικού, όπου μικροί και μεγάλοι ευχαριστήθηκαν. Τα μουσικά μονοπάτια ένωσαν τους μαθητές των δύο σχολείων και ζέσταναν με τις φωνές τους τις καρδιές όλων.

Η δράση ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και η διευθύντρια του 11ου Δημοτικού, Βλάχου Α., εξέφρασε την επιθυμία οι τάξεις της ΣΤ' Δημοτικού να επισκεφτούν κατά την άνοιξη το σχολείο μας, για να ενημερωθούν οι μαθητές του για τον τρόπο λειτουργίας και τα μουσικά μαθήματα, ενώ επί τη ευκαιρία να επαναληφθεί η μουσική σύμπραξη με περισσότερα μουσικά όργανα.

Είθε η ακόλουθη δράση να αποτελέσει αρωγό ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και στήριξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και σε άλλα σχολεία.