ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΙΜΟΥ
ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-2024
Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου (Υπ. Απ. Αριθμ. 13423/ΓΔ4/2021 ΦΕΚ 491/ Β/9-2-2021) βασίζεται σε όσα προβλέπονται από την πολιτεία για την εκπαίδευση και τη λειτουργία των δημόσιων και ιδιωτικών Σχολείων και βασίζεται στις αποδεκτές παιδαγωγικές αρχές, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας του Σχολείου και τα χαρακτηριστικά της τοπικής σχολικής και ευρύτερης κοινότητας.
Η συμμετοχή οποιουδήποτε ατόμου στη σχολική ζωή σημαίνει αυτόματα την ανεπιφύλακτη αποδοχή και σχολαστική τήρηση του σχολικού κανονισμού, στο σύνολό του.
Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας συντάχθηκε ύστερα από εισήγηση της Διευθύντριας του Σχολείου, με τη συμμετοχή όλων των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, του προεδρείου του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου του Σχολείου και του εκπροσώπου του Δήμου. Επιπλέον, έχει εγκριθεί από την Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του Σχολείου μας, καθώς και από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Η ακριβής τήρησή του αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση όλων των εμπλεκομένων μελών της σχολικής κοινότητας.
Ο Κανονισμός ισχύει για ένα σχολικό έτος και επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, μέσω της προβλεπόμενης από τον νόμο συμμετοχικής διαδικασίας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνει νέες νομοθετικές ρυθμίσεις, να ανταποκρίνεται στις αλλαγές των συνθηκών λειτουργίας του Σχολείου και τις, κατά καιρούς, αποφάσεις των αρμόδιων συλλογικών οργάνων του.
Το Σχολείο αποτελεί μια δημοκρατικά οργανωμένη κοινότητα που διασφαλίζει τη συνεργασία των μελών του χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις αλλά με αμοιβαίο σεβασμό και αποδοχή της προσωπικότητας κάθε μέλους της σχολικής κοινότητας. Ο Κανονισμός, περιλαμβάνει όρους και κανόνες, κατανομή αρμοδιοτήτων και ευθυνών, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων, για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας, οι οποίοι αφενός εμπεδώνουν τη δημοκρατική λειτουργία του σχολείου και αφετέρου διαμορφώνουν ένα παιδαγωγικό και διδακτικό κλίμα που διευκολύνει την απρόσκοπτη, μεθοδική και αποτελεσματική λειτουργία του.
Μέσω των συμφωνημένων όρων και κανόνων του Κανονισμού του Σχολείου επιδιώκεται:
Διδακτικό ωράριο
• Η έναρξη, η λήξη, η διάρκεια μαθημάτων του υποχρεωτικού προγράμματος καθώς και τα διαλείμματα, καθορίζονται στη βάση σχετικών αποφάσεων του ΥΠΑΙΘ για τη λειτουργία των Μουσικών Σχολείων, και ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα του Σχολείου.
• Το διδακτικό έτος ορίζεται από την 1η Σεπτεμβρίου κάθε έτους και λήγει την 30 η Ιουνίου του επόμενου έτους.
Προσέλευση στο σχολείο Προσέλευση στο σχολείο
• Η έγκαιρη προσέλευση των μαθητών στο σχολείο (ως τις 8.15 το αργότερο) εξασφαλίζει την εύρυθμη εφαρμογή του σχολικού μας προγράμματος.
• Η πρωινή συγκέντρωση με την προσευχή και τις ανακοινώσεις είναι αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής ζωής, στην οποία οφείλουμε όλοι να συμμετέχουμε.
• Μετά την πρωινή συγκέντρωση η εξώπορτα του σχολείου κλείνει.
• Μαθητές που προσέρχονται με καθυστέρηση (έως και 10 λεπτά) κατά την 1η διδακτική ώρα γίνονται δεκτοί μόνο μετά από άδεια της Διεύθυνσης. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενης αργοπορίας ή καθυστέρησης πέραν των δέκα λεπτών καταχωρίζεται απουσία και ενημερώνεται ο κηδεμόνας του μαθητή.
Παραμονή στο σχολείο
• Οι μαθητές πρέπει να εισέρχονται στην τάξη αμέσως μόλις χτυπήσει το κουδούνι. Σε περίπτωση που υπάρξει καθυστέρηση (έως και 10 λεπτών) ο διδάσκων έχει τη διακριτική ευχέρεια να δεχθεί ή όχι τον/την μαθητή/τρια. Σε αντίθετη περίπτωση καταχωρίζεται απουσία χωρίς δυνατότητα δικαιολόγησης.
• Οι θέσεις των μαθητών μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας καθορίζονται σε συνεργασία με τον/την υπεύθυνο καθηγητή/τρια του τμήματος. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να διατηρούν τις θέσεις των μαθητών όπως αυτές ορίζονται από το πλάνο της τάξης το οποίο εκπονείται από τον υπεύθυνο του τμήματος με ενδεχόμενες κατά περίπτωση τροποποιήσεις μόνο κατά τη δική τους διδακτική ώρα.
• Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων κανένας μαθητής, από τους προσελθόντες στο σχολείο, δεν επιτρέπεται να απουσιάζει αδικαιολόγητα από την αίθουσα διδασκαλίας. Σε περίπτωση αδικαιολόγητης απουσίας μαθητή ενημερώνεται η Διεύθυνση του Σχολείου και θα ενημερώνεται άμεσα ο/η κηδεμόνας του/της.
• Δεν επιτρέπεται η κατανάλωση φαγητού, καφέ και αναψυκτικού στην αίθουσα διδασκαλίας κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
• Επιτρέπεται η κατανάλωση φαγητού και νερού στην αίθουσα διδασκαλίας στον χρόνο που προβλέπεται από το ωρολόγιο πρόγραμμα για το σχολικό γεύμα, διότι η σχολική μονάδα δεν διαθέτει εστιατόριο. Μετά το τέλος του γεύματος, οφείλουν να φροντίζουν ώστε η αίθουσα διδασκαλίας να είναι καθαρή και να έχει αεριστεί.
• Δεν επιτρέπεται να περιφέρονται στους διαδρόμους με τα φαγητά.
• Για τα ατομικά μαθήματα Μουσικής απαιτείται από τους μαθητές να μεταφέρουν έγκαιρα στην αίθουσα διδασκαλίας του μαθήματος τα μουσικά όργανα και τα διάφορα βοηθητικά μέσα (αναλόγιο, υποπόδιο, επιστόμιο κλπ.)
Αποχώρηση από το σχολείο
• Οι μαθητές/τριες σε καμία περίπτωση δεν φεύγουν από το Σχολείο πριν τη λήξη των μαθημάτων χωρίς άδεια.
• Αν παρουσιαστεί ανάγκη έκτακτης αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), ενημερώνεται ο/η γονέας/κηδεμόνας για να προσέλθει στη Διεύθυνση του Σχολείου και να παραλάβει το παιδί του.
• Εάν κάποιος/α γονέας/κηδεμόνας χρειαστεί, για ειδικό λόγο, να πάρει το παιδί του/της πριν τη λήξη των μαθημάτων, χρειάζεται να ενημερώσει τη Διεύθυνση του Σχολείου και στη συνέχεια να ανέβει στον 1ο όροφο να παραλάβει ο ίδιος/α το παιδί του/της παρουσία της Διευθύντριας ή κάποιας εκ των Υποδιευθυντριών.
Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Σχολείου
• Το Σχολείο μας εφαρμόζει το Ωρολόγιο Πρόγραμμα, όπως αυτό ορίζεται από τις εγκυκλίους του ΥΠΑ!Θ
• Οι μαθητές/τριες ενημερώνονται έγκαιρα για προγραμματισμένες ή έκτακτες (γνωστές όμως εκ των προτέρων) αλλαγές που προκύπτουν στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, όπως επίσης και αλλαγές που σχετίζονται με αλλαγή διδασκόντων/ουσών ως προς τα γνωστικά αντικείμενα.
• Σε περίπτωση λήξης των μαθημάτων εκτός του προγραμματισμένου ωραρίου ενημερώνονται οι γονείς/κηδεμόνες.
Απουσίες μαθητών Απουσίες μαθητών
• Η φοίτηση των μαθητών χαρακτηρίζεται επαρκής εφόσον το σύνολο των απουσιών δεν υπερβαίνει τις 114 με προσαύξηση 16 απουσιών (σύνολο 130).
• Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών/τριών ευθύνονται εξ ολοκλήρου οι κηδεμόνες τους.
• Οι γονείς/κηδεμόνες οφείλουν να ενημερώνουν το Σχολείο για την απουσία των παιδιών τους.
• Πληροφορίες για τη φοίτηση των μαθητών/τριών δίνονται από τη Διεύθυνση ή τους/τις καθηγητές/καθηγήτριες κατά τις ώρες της προγραμματισμένης υποδοχής των γονέων ή τηλεφωνικά.
Διαδικασίες ενημέρωσης μαθητών, γονέων και κηδεμόνων
Η ενημέρωση μαθητών, γονέων και κηδεμόνων γίνεται μέσω των ακόλουθων τρόπων:
• ιστοσελίδας του Σχολείου.
• Ενημερωτικών σημειωμάτων ή/και βεβαιώσεων για την πραγματοποίηση
• Εκπαιδευτικών εκδρομών, για την παρακολούθηση εκπαιδευτικών θεαμάτων κ.λπ.
• Ενημέρωση μέσω emails ή και τηλεφωνικά, σε τακτές ή έκτακτες περιπτώσεις.
• Μέσω της επίσκεψής τους στο σχολείο στις προγραμματισμένες, από τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών, ημέρες και ώρες.
Φοίτηση:• Η φοίτηση των μαθητών/τριών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, είναι καθήκον και υποχρέωση τους. Η συμμετοχή τους οφείλει να είναι τακτική, ενεργός και συστηματική. Η ελλιπής φοίτησή τους, και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο, δυσχεραίνει τόσο το σχολικό έργο όσο και την πρόοδό τους.
Σχολικοί χώροι - Ποιότητα του σχολικού χώρου• Ο σεβασμός προς το χώρο, όπου καθημερινά ζούμε και περνούμε ένα μεγάλο μέρος της ημέρας, θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητος. Η συνεργασία όλων είναι απαραίτητη, για να διατηρηθεί ένα καθαρό και ευχάριστο σχολικό περιβάλλον κατάλληλο για μάθηση. Για την επιτυχία αυτού του σκοπού οι μαθητές:
• Σέβονται την κινητή και ακίνητη περιουσία του Σχολείου καθώς και το φυσικό περιβάλλον της αυλής του Σχολείου.
• Δεν ρυπαίνουν τον σχολικό χώρο, δεν γράφουν σε θρανία και τοίχους, χρησιμοποιούν τα καλάθια απορριμμάτων.
• Διατηρούν το θρανίο τους καθαρό, σε άριστη κατάσταση.
• Σέβονται και προστατεύουν τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό καθώς και τον μουσικό εξοπλισμό των αιθουσών διδασκαλίας που συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση των μαθημάτων.
• Υπενθυμίζεται ότι σε όλους τους χώρους του σχολείου απαγορεύεται το κάπνισμα.
• Επισημαίνεται ότι, μαθητής/τρια που προκαλεί φθορά στην περιουσία του Σχολείου, ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαραίνει τον/την κηδεμόνα του/της.
Διάλειμμα
• Αμέσως μετά το κτύπημα του κουδουνιού για διάλειμμα οι μαθητές/ριες οφείλουν να εισέρχονται στο χώρο της αυλής ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός στις αίθουσες διδασκαλίας και στους διαδρόμους και να μειώνεται η πιθανότητα ατυχημάτων.
• Στο κυλικείο του σχολείου πρέπει να τηρείται η σειρά προτεραιότητας κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση.
• Οι όποιες διαφορές μεταξύ των μαθητών πρέπει να λύνονται με το διάλογο και όχι με την προσφυγή στη βία. Σε κάθε περίπτωση, όμως, απαγορεύονται οι υβριστικές εκφράσεις που υποβαθμίζουν την ποιότητα των σχέσεων μεταξύ των μαθητών.
• Για οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, οι μαθητές/ριες μπορούν να απευθύνονται στους εφημερεύοντες καθηγητές που επιτηρούν στους διάφορους χώρους του σχολείου.
• Με την ολοκλήρωση κάθε διδακτικής ώρας, ο/η εκπαιδευτικός εξέρχεται τελευταίος/α.
• Σε περίπτωση κακοκαιρίας ορίζονται από τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών οι πλέον κατάλληλοι χώροι για την παραμονή των μαθητών/τριών.
• Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού, ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων αλλά και χρόνος ικανοποίησης σωματικών αναγκών (φαγητό, νερό, τουαλέτα). Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή δυσκολία αντιμετωπίζουν, απευθύνονται στον εφημερεύοντα εκπαιδευτικό.
• Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, οι μαθητές χρησιμοποιούν μόνο τις τουαλέτες που προορίζονται γι' αυτούς και μόνο για τον σκοπό για τον οποίο προορίζονται.
Εμφάνιση
• Η εμφάνιση των μαθητών/τριών οφείλει να χαρακτηρίζεται από ευπρέπεια. Θα πρέπει να αποφεύγονται φαινόμενα επίδειξης. Οι υπερβολές δεν συνάδουν με τη μαθητική ιδιότητα.
Εκδηλώσεις εκτός Σχολείου• Η ενεργός συμμετοχή των μαθητών σε κάθε εκπαιδευτική δραστηριότητα που διοργανώνεται από το Σχολείο κρίνεται απαραίτητη, καθώς εκτός από παιδευτική εμπειρία αποτελεί και μια ευκαιρία επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης. Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις, οι εκδρομές και οι αθλητικές- πολιτιστικές διοργανώσεις αποτελούν προέκταση της σχολικής ζωής και γι' αυτό η εμφάνιση και η συμπεριφορά όλων πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική και ευπρεπής.
Σχολικά Λεωφορεία• Μέσα στο σχολικό λεωφορείο προέχει η τήρηση όλων των κανόνων ασφαλείας. Συγκεκριμένα, οι μαθητές:
• Είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την επιβίβαση και την αποβίβαση.
• Αποφεύγουν φωνές, θορύβους, χειρονομίες και γενικά οποιαδήποτε ενέργεια μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του οδηγού και να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλειά τους.
• Σέβονται το χώρο και δεν προκαλούν σ' αυτόν ρύπανση ή φθορές.
• Συμπεριφέρονται με ευγένεια και ευπρέπεια. Συμμορφώνονται στις υποδείξεις του οδηγού
Η Διευθύντρια
Οι εκπαιδευτικοί
Οι μαθητές/μαθήτριες
Επισημαίνεται ότι:
Παιδαγωγικός έλεγχοςH ανάπτυξη θετικού σχολικού κλίματος είναι ένας σημαντικός παράγοντας της διαδικασίας αντιμετώπισης της παραβατικότητας στον σχολικό χώρο. Τα χαρακτηριστικά του θετικού και υγιούς σχολικού κλίματος είναι τα ακόλουθα:
Σχολικές Δραστηριότητες
Απώλεια χρημάτων ή αντικειμένων αξίας
Συνεργασία
Σημασία της επικοινωνίας και της συνεργασίας Σχολείου-οικογένειαςΠολύ σημαντική παράμετρος της συνολικής λειτουργίας του Σχολείου και του κλίματος που δημιουργείται είναι η επικοινωνία και η εποικοδομητική συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/ριών και με τον Σύλλογο Γονέων. Η εμπιστοσύνη του παιδιού στο Σχολείο ενισχύεται από τη θετική στάση των γονέων/κηδεμόνων προς το Σχολείο και τον εκπαιδευτικό.
Οι γονείς/κηδεμόνες είναι σημαντικό να συνεργάζονται στενά με το Σχολείο, προκειμένου να παρακολουθούν την αγωγή και την επίδοση των παιδιών τους σε τακτική βάση, συμμετέχοντας στις ενημερωτικές συναντήσεις που οργανώνονται από το Σχολείο. Θεωρείται αυτονόητη η στενή συνεργασία και επικοινωνία των γονέων/κηδεμόνων με τους εκπαιδευτικούς και του Σχολείου στην Διευθύντρια του την επίλυση ζητημάτων που τυχόν προκύψουν.
Παράλληλα, οφείλουν να ενημερώνουν το σχολείο για θέματα που μπορεί να επηρεάζουν την επίδοση και τη συμπεριφορά του μαθητή στο σχολείο, όπως είναι σοβαροί λόγοι υγείας ή σοβαρά οικογενειακά προβλήματα.
Οι γονείς/ κηδεμόνες των μαθητών που φοιτούν στην Α' Γ υμνασίου και στην Α' Λυκείου οφείλουν να προσκομίζουν στο σχολείο το Ατομικό Δελτίο Υγείας που επιτρέπει τη συμμετοχή του μαθητή στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
Σύλλογος Γονέων και ΚηδεμόνωνΟι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/ριών κάθε Σχολείου συγκροτούν τον Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων, που φέρει την επωνυμία του Σχολείου και συμμετέχουν αυτοδικαίως σε αυτόν. Ο Σύλλογος Γονέων/Κηδεμόνων βρίσκεται σε άμεση συνεργασία με τον/τη Διευθυντή/ρια, τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών του Σχολείου, αλλά και με τον/την Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου. Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων δραστηριοποιείται βάση του καταστατικού του και εκπροσωπεί τους γονείς σε όργανα και φορείς. Λόγω του ιδιαίτερου «οράματος» του Μουσικού Σχολείου η δραστηριοποίηση του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην πραγματοποίηση των εκδηλώσεων που διοργανώνει το Σχολείο κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους.
Σχολικό ΣυμβούλιοΣε κάθε σχολική μονάδα λειτουργεί το Σχολικό Συμβούλιο, στο οποίο συμμετέχουν ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών, το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων, ο εκπρόσωπος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τρεις εκπρόσωποι των μαθητικών κοινοτήτων, που ορίζονται με απόφαση του Συμβουλίου τους.
Έργο του Σχολικού Συμβουλίου είναι η εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του Σχολείου με κάθε πρόσφορο τρόπο, η καθιέρωση τρόπων επικοινωνίας διδασκόντων/ουσών και οικογενειών των μαθητών και του σχολικού περιβάλλοντος.
Η σημασία της σύμπραξης όλωνΈνα ανοιχτό, συνεργατικό, συμπεριληπτικό και δημοκρατικό Σχολείο έχει ανάγκη από τη σύμπραξη όλων μαθητών/ριών, εκπαιδευτικών, Διευθύντριας, Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, Σχολικής Επιτροπής, Τοπικής Αυτοδιοίκησης-, για να επιτύχει στην αποστολή του.
Πολιτική του Σχολείου για την προστασία από πιθανούς κινδύνους
Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκώνΗ Διευθύντρια του Σχολείου, στην αρχή του σχολικού έτους σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών του Σχολείου, προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για
την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου. Όσον αφορά την προστασία από σεισμούς και φυσικά φαινόμενα, επικαιροποιείται τακτικά το Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου του Σχολείου, με την υλοποίηση ασκήσεων ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Επίσης, η Διευθύντρια ενημερώνει τους/τις μαθητές/τριες, καθώς και τους
γονείς/κηδεμόνες, για τους βασικούς κανόνες και τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών.
Ειδικό σχέδιο αποχώρησης λόγω έκτακτων συνθηκών.Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την ασφάλεια των παιδιών έχει καταρτιστεί σχέδιο διαφυγής και προς τούτο πραγματοποιούνται τακτικά ασκήσεις ετοιμότητας.
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας- Διαδικασίες διασφάλισης της εφαρμογής του
Ο κοινά συμφωνημένος Κανονισμός βασίζεται στην ισχύουσα νομοθεσία και στις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές. Η τήρησή του από όλους, με αμοιβαίο σεβασμό στον διακριτό θεσμικό ρόλο τους, αποτελεί προϋπόθεση για την εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου. Είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορεί το Σχολείο να οικοδομήσει για να πετύχει τους στόχους και το όραμά του.
Θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από την Διευθύντρια του Σχολείου, τον Σύλλογο Διδασκόντων/Διδασκουσών, τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την εκπαιδευτική νομοθεσία, και πάντα σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.
Ο κανονισμός κοινοποιείται σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς προς ενημέρωσή τους και αναρτάται στον ιστότοπο του Σχολείου.
24/11/2023
Η Διευθύντρια
Κουτούλα Παγώνα
Κοινωνιολόγος